Midzomerfeest Koen Geens

zondag, 28 juni, 2015
Midzomerfeest Koen Geens

Aan het Kasteel van Horst in Sint-Pieters-Rode zijn op 21 juni honderden mensen samengekomen voor het Midzomerfeest van minister van justitie Koen Geens.  Onder hen een delegatie van onze lokale afdeling Begijnendijk-Betekom, alsook van onze buurgemeente Aarschot.

Na een regenbui in de voormiddag werden de weergoden beter gezind en zorgden ze voor een aangename, zonnige dag.

Veel volk, veel enthousiaste militanten, en mandatarissen van overal in de provincie en te lande. Ook de randanimatie was gericht op alle leeftijden: Koen Geens las zelf voor aan de jongste sympathisanten die eveneens op springkastelen hun energie kwijt konden.  Wandelaars, fietsers kwamen eveneens aan hun trekken.  In de loop van de namiddag konden we genieten van spectaculaire ridderspelen.

Een speech van Koen Geens himself ontbrak uiteraard niet, net zo min als van voorzitter Wouter Beke, Kris Peeters en Marianne Thyssen.

Foto's vind je hier http://begijnendijk.cdenv.be/gallerij/midzomerfeest-koen-geens en op https://www.facebook.com/media/set/?set=a.710576015755856.1073741867.294...