Met Belgerinkel naar de Winkel

dinsdag, 2 augustus, 2016
Met Belgerinkel naar de Winkel

Van 30 april tot en met 4 juni 2016 nam het gemeentebestuur deel aan de actie ‘Met Belgerinkel naar de Winkel’, een initiatief van Bond Beter Leefmilieu en de Gezinsbond. Tijdens deze campagne werden ongeveer 2 000 lotjes geregistreerd. Eind juli 2016 koos een onschuldige hand de elf winnaars. Op maandag 1 augustus 2016 maakten deze hun opwachting in het gemeentehuis om hun prijs tijdens een receptie in ontvangst te nemen.

Annelies Van Calster keerde naar huis met de hoofdprijs, nl. de ‘Met Belgerinkel naar de Winkel’-fiets. Paul Van den Bergh, Agnes Verhaegen, Theo De Cat, Jenny Verbist, Bruno Pelgrims en Gabrielle Van Tricht wonnen een gloednieuwe fietstas en Stefaan Surkol, Marie-Therese Van Dijck, Antonette Meeuws en Marie-Jeanne Aerts kunnen hun fiets vanaf nu gemakkelijk op slot doen met een handig fietsslot.

“Het gemeentebestuur bedankt alle deelnemers en de 34 deelnemende handelaars! Wij hopen dat dit voor iedereen een bron van inspiratie kan zijn om net iets vaker de wagen aan de kant te aten staan en op de fiets te springen.” besluit Bart Willems, schepen van leefmilieu.