Kijkdag Lokaal overleg kinderopvang

woensdag, 19 februari, 2014
Kijkdag LOK

Op 8 februari organiseerde het Lokaal Overleg Kinderopvang (LOK) van Begijnendijk een kijkdag. De werknemers van kinderdagverblijven, onthaalmoeders, medewerkers buitenschoolse kinderopvang  en de Gezinsbond in onze gemeente namen hieraan deel. De verschillende voorzieningen stelden hun deuren open voor de collega's en konden zo ideeën opdoen en ervaringen uitwisselen.

Deelnemers waren de kinderdagverblijven Het Kabouterbos en Piccolini in Betekom, Hupskadee, Hotel Happy Feet en Winnies Kinderparadijs in Begijnendijk, de naschoolse kinderopvang Stekelbees in Betekom en Martine en Karin, twee onthaalmoeders die aangesloten zijn bij de Landelijke Kinderopvang.

’s Middags bood de gemeente een lichte lunch aan en Monique Swinnen, gedeputeerde van de provincie, trakteerde met een versnapering bij de koffie.  De Gezinsbond van Betekom maakte van de gelegenheid gebruik om wat meer informatie te geven over hun babysitdienst.

De organisatie van de kijkdag door Karen Van Roie, voorzitter van het LOK, en Martine Ooms, schepen van kinderopvang, werd zeer gewaardeerd!